2010. augusztus 6., péntek

danceing with the boss

csütörtök este egy kis munka utáni iszogatással oldottuk a munkahelyi feszkót a morrisonsban. pár nyitó koktél után még senki sem táncolt a teremben (persze nem is voltak sokan), így rávettem főnökasszonyomat a táncra x) érdekes mód, utánunk mindjárt mindenki elkezdett táncolni:D ahogy befejeztük, a többiek is leültek...:I szóval a nyáj-hatás működött x)
a pultos kiscsaj az ezektől elvárható bunkó eleganciával szolgálta ki a népet, egy szerencsétlen pasi próbálta felvenni a ritmust a kiszolgálásban, akinek ez volt ott az első munkanapja. ilyen csaj mellett szerintem az utolsó is x)
szerencsére én még azelőtt jöttem el, mielőtt áramszünet lett volna - így megúsztam a szaunát, meg a cigarettafüst-általi megfulladást. :)
ma meg viharok tömkelege...:I és most vagy időváltozás van, vagy beteg leszek...valahogy nyomott a hangulatom...:I

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése