2010. július 26., hétfő

sad happyness

valahogy nagyon nem szeretem a hétfőket. reggel felkelek, minden szép és jó, és akkor hirtelen a délután folyamán lesből támad, elkap és elkezd marcangolni. nyűgös vagyok, fáj a fejem, elegem van mindenből.
nade félreteszem a hisztimet, egy érdekességet azért leírok.
tegnap este egy gyerekkel kezdtem el beszélgetni msn-en: így elsőre normális (mint ahogy ő is fogalmazott), intelligens emberkének tűnt, és az is maradt, de gyorsan leszögezte, hogy van barátnője és őt igazából csak az orális kielégítés érdekli. szereti a barátnőjét, nagyon, csak ugyebár a nők nincsenek beindulva a 'térdelős munkáért', őt viszont kifejezetten izgatja ez a dolog. régebben próbálkozott is fiúkkal ilyen téren és nem is tudta eldönteni, hogy most normális-e vagy nem :)
nos, ez elég jó kérdés...én nem tudnám elképzelni, hogy ha barátnőm lenne, és nem elégítene ki orálisan, akkor mindenféleképpen keresgetnék valakit, bárki legyen is az. őt nem érdekli hogy milyen nemű, csak csinálja...:I és mivel a pasik inkább hajlandóak erre, így hát maradnak ők...:I
úgyhogy megvolt a napi újdonságom :D viszont egy kifejezetten rendes és normális emberke :)
dehát nekem pechem van az ilyenekkel, úgy látszik:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése