2010. július 25., vasárnap

Did you forget to take your meds?

igen-igen, első szösszenetként muszáj kicsit visszagondolnom szakdolgozatom egyik ihlető forrására, a placebo-ra.
nem is olyan rég volt még, tehát nosztalgiának nem is nevezhető, csak mondjuk úgy, lezárása életem egy fejezetének. a téma a számból kiderül, habár nem ennyire nyersen magáról a kábítószerről írtam, hanem gazdasági vonulatairól, viszont enyhén kidomborítottam személyes véleményemet is a témáról. (amire rá is ugrottak a védésen természetesen.) x)
egyik kedvencem, placebo bácsiék kegyetlenül és hihetetlen egyszerű módon mutatják be azt a világot amiben élnek és persze ez nem jó, nem szabad...
szerintem csak azoknak van szükségük ezekre a dolgokra, akik nem kapják meg azt a törődést amire szükségük van. én csak alkoholt fogyasztok a drogok közül és azt is csak azért, mert úgy érzem, annak a segítségével vagyok képes egy 'szabadabb' kommunikációra. ez nagy hiba, tudom. próbálom magam képezni arra, hogy anélkül is menjen, de a mai világban...
visszatérve a szakdolgozatom témájára, már meg is van, hogy mi lesz a kövi témám (persze ha eljutok odáig): szerintem még senki sem kutatta a homoszexuálisok életvitelét, szokásait (mind párkapcsolati, mind pl vásárlási téren). ez mégiscsak gazdasági téma és érdekes is x)
várom ezzel kapcsolatban az ötleteket :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése