2016. december 11., vasárnap

művelődés

megtekintettem a vörösmarty téri karácsonyi vásárt. azaz csak próbáltam. szombat délután - mint utólag rájöttem - ilyet nem szabad csinálni. a tömeg szó enyhe kifejezés arra ami ott működött. konkrétan lépni sem lehetett, az emberek két oldalról nyomtak, szinte élvezhetetlen volt az egész. igen, szépen ki van világítva, mindenfelé csoda és pompa, tiszta európa...pláne hogy magyar szót csak elvétve lehetett hallani. nem nekünk lett ez kitalálva, na. túlárazott portékák, ezerforintos lángos...na mindegy, jó vót' !:D
utána egy kis művelődés, habár fenntartásokkal közeledtem a színházi darabhoz amit a centrálban tekintettem meg. bugyuta vígjáték, de hátha. ilyen is kell. pláne hogy ingyen volt, ajándék színházjegynek ne nézd a fogát ugyebár:O
de akkor is kakás volt:D én értem, hogy az volt a rendeltetése a "műnek", hogy bemutatja hogy nem szabad megrendezni egy színdarabot, rossz színészek, rossz technika, és ebből alakul ki maga a pojén, de amikor valami erőltetett azt nem kell erőltetni. szerintem. biztos sokba került a színpadkép, mert a végére szétesett minden:D aki szeretné, nézze meg, ma este megbukunk a címe, végülis amit ígértek azt betartották. egy szar darabot csomagoltak be, úgy hogy hát ők megmondták hogy szar lesz:D és ezért jó:D ilyen paradox szöveg:D
na mindegy, jó vót'!:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése